Welcome to the 14 years young Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Love Links
Fourteen years young girl


i am who i am
Copypaters and haters go to hell :) Thank you!.
RUMAH NABILAH :)
21 January 2011 | 11:34 AM | 0 beautiful(s)

RUMAH NABILAH

aww, hari ni aku dekat rumah nabilah, punya lah best gilaaaa. sangat kott, hahaha
aww, eh eh. korang tahu ada pompuan ni nama dia Leeya Evans tau. punya lah sedap suara dia, time dia singing!!! <3 <3

okayokay, aku tengah makan sekarang ni, sangat sedap. nenek Nabilah yang  masak kan, hihi.
and minum air ais lemon tea..
VERY THE SEDAP SEDAP ONE LAH :)
hihi

then, hari ni hari jumaat, dekat sekolah aku ada baca yassin,
sebab setiap hari jumaat kena baca yassin. punya lah aku tak sabar :)

eh, besok pula, aku ada sekolah ganti. hari sabtu. sangat tak best, hihi.
and hari ahad pula. aku pergi rumah FARA ALISHA, punya lah, aku tak sabar. sebab aku pergi dengan 
husna, syida and tasha. sangat lah best nanti. InsyaAllah.
kita orang pergi rumah Fara sebab kita orang ada STUDY GROUP :)
tak sabar oh nak ajar FARA ALISHA Geo, hihi. sebab fara tak minat Geo and tak faham pula tu.
so, aku kena ajar dia lah :) hihi :)


OKAYOKAY. DAH DAH, BYE BYE, NAK MAKAN!!!! :)


OLDER || NEWER